Cerita SURI

Hi,
Selamat malam...(walaupun dah jam 1 pagi)
Rabu 11/04/2012 sempena hari pertabalan agong...thanks a lot....
Walaupun masih menjadi SURI...tapi hati ini sangat gembira bila cuti...
sebab En.Suami cuti...

Aku masih lagi mencari kerja yang en.suami restu..yang en.suami suka...
yang dia boleh bagi aku g kerja...sebab,sebelum ni bila sebut pasal kerja,
dia akan jawab "biar dulu..bagi abang puas rasa ada seorang isteri, yang bila abang balik kerja ada orang sambut, bila abang balik kerja ada orang yang masakkan..."
bila dengar dia cakap macam tu, hati rasa sayu. Bukan sebab sebelum ni aku tak buat, cuma mungkin sebelum ni agak tergesa-gesa je..mana nk sediakan sarapan pagi, nak siap-siap pergi kerja..lepas tu tgh hari siap nak masak, lepas tu bila petang masing-masing dah penat...belum sempat apa-apa dah dua-dua siap nak ke tempat tuisyen..masa betul-betul terhad dan perlukan tuntutan fizikal dan emosi...

Alhamdulillah, selama 2 bulan aku duduk dirumah, segalanya berubah..aku giat berusaha untuk cari kerja..mungkin sebab dah rasa lemau duduk dirumah..

Okay lah...sampai sini dulu. Nanti if ada mood aku update lagi ye...

love you,

0 feedback your: