KEMALANGAN LEBUHRAYA DUKE


Kemalangan maut yang melibatkan tiga beranak. Satu peristiw yang menyentuh hati seluruh rakyat Malaysia. Tragedi yang mengakibatkan dua jiwa sengsara. Hilang tempat bergantung. Tidak tercapai akal melihat dua insan ini. Bagaimana lagi untuk mengatakan "bersabar" "be strong" atau sebagainya. Menjadi yatim piatu sekelip mata.

Kisah ini lebih menyentuh hati apabila mangsa adalah adik ipar kepada sepupu sendiri. Bagi yang mengikuti "blog walking" yang tidak begitu meriah ini. Mesti ada yang perasan satu post "My Kupu-kupu weding" 

Shahana & Suami
- Rinaldi (abg arwah Nova Safitri)
Masih terngiang lagi ditelinga saya semasa pillow talk bersama Ana, dia yang begitu teruja bercerita mengenai keluarga mertua yang cukup baik. Dianugerahkan adik ipar yang bergitu meriah, boleh diajak menjadi kawan baik dan teman bicara. Ana banyak bercerita tentang arwah Nova, begitu indah keperibadian arwah dalam cerita Ana. Betapa kuat dan tinggi kesabaran arwah dalam meniti kehidupannya. Allah s.w.t lebih menyayangi mu. Walaupun hanya sempat mengenali arwah melalui cerita Ana, Namun, saya yakin... arwah bersama dengan orang-orang yang beriman.


Shahana & Nova Safitri
Nur Firuza Amira , Harraz Danial & Nur Firuza Aqila

Al- Fatihah Nova, suami & baby anissa. 




































0 feedback your: