,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,!!!!

selamat pagi semua..
tau korang sume mesti dA tido kan.tp mata aku blom lg bg signal nk tido.walhal aku seharian belum rehat.
dekat 1 mgu lebih kot aku x story ape2 kat korang.tp rsnye korang x kisah kan???
okay..start 27hb ni aku x sharing ape2 rite??sO..kite mula cerita k...

27 hb april '10
aku ade exam pkul 2ptg. so korg xleh la nk salahkan aku knp update.
paper teakhir aku sepanjang aku degree.rs nk menjerit wei,tp xleh sbb tesis de lg..
hahahahaha..walaupun da selesai exam,otak aku still blom bley rehat..
mknenYe still kena beputar2 utk siapkan tesis tuh...

28 hb april '10
selama aku demam mmg aku x sentuh pun tesis tu..aku janji ngan penyelia nk submit hr isnin...
tp aku baru nk wat hr ni...aku yakin mmg sempat nk submit..sbb aku da start wat mlm td..pas exam je aku terus tgk keje ni..dpt gak htr..cume kena htr ngn semua2 abstrak la,lampiran n bla..bla...

29hb april '10
hahahahaaha..byk jgk da siap tp ade lg nk kena edit..bile nk siap ni....
aku push diri ini utk siapkan..
AkhirnYa..siap jugak
tingal nk taip responden yd aku cari je...
pastu nk minx tolong kwn aku tgk kan format yg betul...

30hb april '10
hahahhahahha...tgu la pg betul2..time mne aku nk jumpe kwn aku tuh..die pun da tido agaknYe..

0 feedback your: