berNafsu dan beRJiwa utk menelaah...

hehehe...tyme ni hati da mula risau sbb bYk lg mau baca..
esok 1st paper...etika
pas2 aku ade presentation 4 fYp a.k.a 4999B
so,hbs je exam Etika esok aku kena siap2 utk present
tp skrg ni aku nak citer sikit pasal Etika & Nilai
kalo kowang yg masuk dlm kelas ni mesti rs mcm best sgt2
sbb lect Pn.Zarina sgt la baik..
sporting..
student masuk klas lewat 1 jam pun die x marah...
tp pasal markah Pn ni skema sikt...
susah wo mau lepas..asgment punye markah ramai yg dpt cukup2 mkn jew...
pasal kuliah??
hurm..kadang2 aku pun xtaw ape yg ade dlm kuliah.tp aku FOKUS tau dlm klas..
aku xmaw Pn. ckp aku kaki sembang..
hahahahaha..aku laYan jew asalkan pN x marah kan aku..
aku da belek2 da nota ni..
4 the 2nd round tu bace2..tp kali ni mesti nk faham
aku da cari maklumat kat internet..melalui sumber2 yg boleh aku percaya
tp aku xtau la semua ni boleh pakai x (means, diterima x utk skrip jwpn)
sbb exam esok xleh guna ayt yg ade dlm note kecuali fakta...
so,ko yg nk jwb kena la pakai ayat sendiri..pandai2 la ko goreng & kena cukup rasa...
pastikan x hangus yea...
da mCam faKta / aUta plak an??
okay la....
aku nak study..sedang bernafsu untuk memulakannya dengan
BISMILLAH.......

0 feedback your: